
mAssistance
Funkcjonalność mAssistance
Opcja szybkiego łączenia z centralą pozwala wykonać bezpośredni telefon do Call Center ubezpieczyciela. Stosowny numer telefonu zostaje automatycznie zapisany w pamięci aplikacji mAssistance podczas procesu rejestracji użytkownika. Użytkownik nie musi ręcznie uzupełniać tej informacji, ani uczyć się kolejnego numeru na pamięć, w razie potrzeby wystarczy, że uruchomi mAssistance i wybierze odpowiednią opcję.
Aplikacja została wzbogacona o dodatkowy moduł szkoleniowy „Pierwsza pomoc”, pomocny w każdej sytuacji, w której konieczne jest udzielenie pierwszej pomocy, nie tylko po wypadku samochodowym.
Zakładka „Ważne miejsca” umożliwia szybkie odnalezienie najczęściej wyszukiwanych lokalizacji, szczególnie przydatnych podróży samochodem, jak warsztaty samochodowe, parkingi oraz punkty gastronomiczne. Po wyborze interesującego nas punktu, aplikacja pobiera dane z serwisu Google Maps i wyświetla je w formie mapy z ikonkami. Po wyborze danego miejsca, wyświetla się jego adres.
Aplikacja mobilna mAssistance to nowoczesne rozwiązanie, które usprawnia proces zgłaszania szkody z miejsca zdarzenia. Jest to jednocześnie elastyczne narzędzie przeznaczone dla tych, którzy cenią swój czas i chcą mieć dostęp do najważniejszych usług w każdym miejscu i o każdej porze.
Możliwości mAssistance
Ogólna charakterystyka
- uproszczone wezwanie pomocy (przycisk „zadzwoń pod 112”);
- bezpośrednie połączenie z Call Center (bez konieczności ręcznego wprowadzania numeru telefonu);
- 6 prostych etapów zgłaszania szkody;
- zarządzanie danymi dotyczącymi zgłoszeń szkodowych, polis, pojazdów;
- możliwość zdefiniowania najważniejszych kontaktów (np. numer telefonu warsztatu samochodowego);
- instruktaż pierwszej pomocy.
4 najważniejsze fakty
- To aplikacja mobilna najnowszej generacji o dużym potencjale i możliwościach rozbudowy.
- Jest to rozwiązanie, które łatwo dostosować do potrzeb i wymagań Klienta.
- Obsługa aplikacji jest intuicyjna dzięki prostemu i estetycznemu interfejsowi.
- Aplikacja umożliwia elektroniczną wymianę danych, autolokalizację miejsca zdarzenia, natychmiastowy kontakt z Call Center i numerami alarmowymi.