mAssistance

Aplikacja mobilna została stworzona z myślą o tych posiadaczach ubezpieczenia, którzy są jednocześnie użytkownikami telefonów komórkowych typu smartfon z systemem Android lub posiadaczami urządzeń mobilnych marki Apple (iPhone). Dzięki intuicyjnej w obsłudze aplikacji mobilnej mAssistance użytkownik może szybko wezwać pomoc, zgłosić zdarzenie drogowe, którego jest uczestnikiem, czy też skorzystać z informacji na temat pierwszej pomocy, aby wykorzystać je, jeśli zajdzie taka konieczność.

Funkcjonalność mAssistance

Menu główne aplikacji daje dostęp do pięciu głównych funkcjonalności aplikacji mAssistance. Z jego poziomu możliwe jest wykonanie telefonu pod numer alarmowy 112 („Zadzwoń pod 112”), przejście do głównego modułu zgłaszania szkody („Zgłoś szkodę”), połączenie z Call Center ubezpieczyciela („Połącz z centralą”), zapoznanie się z materiałem instruktażowym dotyczącym pierwszej pomocy („Pierwsza pomoc”) oraz podgląd i edycja danych użytkownika (opcja „Moje konto”).

Opcja szybkiego łączenia z centralą pozwala wykonać bezpośredni telefon do Call Center ubezpieczyciela. Stosowny numer telefonu zostaje automatycznie zapisany w pamięci aplikacji mAssistance podczas procesu rejestracji użytkownika. Użytkownik nie musi ręcznie uzupełniać tej informacji, ani uczyć się kolejnego numeru na pamięć, w razie potrzeby wystarczy, że uruchomi mAssistance i wybierze odpowiednią opcję.

Aplikacja została wzbogacona o dodatkowy moduł szkoleniowy „Pierwsza pomoc”, pomocny w każdej sytuacji, w której konieczne jest udzielenie pierwszej pomocy, nie tylko po wypadku samochodowym.

Dzięki przejrzystej formie, ilustracjom oraz metodzie przechodzenia kolejnych etapów instruktażu, odpowiadając na pytania zamknięte (np. Czy poszkodowany jest przytomny? – TAK / NIE), użytkownik może szybko odnaleźć wskazówki dotyczące pierwszej pomocy w danym przypadku.

Zakładka „Ważne miejsca” umożliwia szybkie odnalezienie najczęściej wyszukiwanych lokalizacji, szczególnie przydatnych podróży samochodem, jak warsztaty samochodowe, parkingi oraz punkty gastronomiczne. Po wyborze interesującego nas punktu, aplikacja pobiera dane z serwisu Google Maps i wyświetla je w formie mapy z ikonkami. Po wyborze danego miejsca, wyświetla się jego adres.

Aplikacja mobilna mAssistance to nowoczesne rozwiązanie, które usprawnia proces zgłaszania szkody z miejsca zdarzenia. Jest to jednocześnie elastyczne narzędzie przeznaczone dla tych, którzy cenią swój czas i chcą mieć dostęp do najważniejszych usług w każdym miejscu i o każdej porze.

Możliwości mAssistance

Aplikacja mAssistance jest wykorzystywana przez klientów brokera ubezpieczeniowego Gras Savoye, którzy zdecydowali się na zakup polisy ubezpieczeniowej, stąd jej funkcjonalności zostały dopasowane do potrzeb i wymogów tej instytucji.

Jednak proponowane rozwiązanie cechuje elastyczność, dzięki czemu mAssistance to aplikacja, która z łatwością może zostać rozwinięta i dostosowana do zmieniających się wymagań rynku oraz konkretnej oferty i potrzeb danego Towarzystwa Ubezpieczeniowego.

Ogólna charakterystyka

  • uproszczone wezwanie pomocy (przycisk „zadzwoń pod 112”);
  • bezpośrednie połączenie z Call Center (bez konieczności ręcznego wprowadzania numeru telefonu);
  • 6 prostych etapów zgłaszania szkody;
  • zarządzanie danymi dotyczącymi zgłoszeń szkodowych, polis, pojazdów;
  • możliwość zdefiniowania najważniejszych kontaktów (np. numer telefonu warsztatu samochodowego);
  • instruktaż pierwszej pomocy.


4 najważniejsze fakty

  • To aplikacja mobilna najnowszej generacji o dużym potencjale i możliwościach rozbudowy.
  • Jest to rozwiązanie, które łatwo dostosować do potrzeb i wymagań Klienta.
  • Obsługa aplikacji jest intuicyjna dzięki prostemu i estetycznemu interfejsowi.
  • Aplikacja umożliwia elektroniczną wymianę danych, autolokalizację miejsca zdarzenia, natychmiastowy kontakt z Call Center i numerami alarmowymi.